Odpoczynek i regeneracja po treningu

Wstrzymaj od szkolenia może być równie istotne jak szkolenia, sam. Dzielimy je na dzień odpoczynku pomiędzy ćwiczenia dla obszarów konkretnej tkanki mięśniowej, relaksu mogą być postrzegane jako wyróżnione zgodności z odpoczynku i uzdrowienia również procedury, aby upewnić się, że organizm przygotowane następnego dnia do przylegających do szkolenia. Podobnie ważne jest moment wyłączyć gdy na 1, 2 lub kilka tygodni kwota pozostała z partii szkolenia całkowicie. I właśnie taką pozostała i jego wynik na wydajność, dziś mowy.

Dlaczego tak ważna jest regeneracja?

Wiele osób uważa, że ogromne dawki pracy może zwiększyć wydajność. Praca z zajęć sportowych ośrodków dla zwiększenia wydajności jest jednak konieczne, jeśli ciało będzie z pewnością żadna regeneracja, ostatecznie Stanów Zjednoczonych trudne. Taki stan, kiedy czujemy się zużyte co nie jest wywołane przez warunek, nazywamy. To jest wywołane przez ekstremalnego wysiłku fizycznego że może nie dbać o, a także uzyskać prawidłowe odrastanie. Jeśli powstrzymamy, to, jak również kontynuować z innych prac, pomimo reakcją organizmu, może zaburzać odporność i również może prowadzić do obrażeń. W związku z tym w okresach szkolenia z resztą wystarczy musimy liczyć i zaplanować go. Aby upewnić się, że nie przyniósł szczęścia i przyjemności, działalności sportowej i nie się martwić i również zmęczenie. Zgodność z rytmem pracuje obecnie z dnia odpoczywa, dostarczyć wszystkie niezbędne składniki odżywcze, wystarczająco długiego snu, regeneracji glikogenu masy mięśni, a także odpowiednią strategię diety są fundamenty tego przetrenowania.

Co robić kiedy już dojdzie do kontuzji

Jeśli jest przerwa z powodu kontuzji, zmuszony, należy przestrzegać zaleceń lekarza. Niemniej jednak jeżeli jest to zaplanowane dzień, który jest również i unikanie od powstawania urazów z długoterminowych Przeciążenie, facet nie można całkowicie z nie zadań. Niemniej jednak należy przestał taki, który obciąża organizm regularnie przez cały rok. Z punktu widzenia odrost są idealne aktywności fizycznej w wodzie, są najmniej wysilona stawów, ponieważ Stany wody dla ochrony flotacji. Jeśli nie przeszkadza nam żadnych problemów, jest idealny do utrzymania jego adaptacji, naturalnych, który nie tworzy z dużo stresu i niepokoju. Trzeba go głównie do utrzymania zdolności adaptacyjnych, bez nieprzyjemnych rozciągania mięśni.

Następnie należy na pewno nie przegap na spacer. Użytkownik może doradzić szeroki wybór zabiegów spa zdrowia jak również masaże, które organizm uruchamia i przygotowuje na ton. Na tym etapie, nie musimy koniecznie być całkowicie nieaktywny, jednak aby znaleźć inny sport, który jest odreagujemy. Nie zaniedbując jedno zasadnicze reguły. Jeśli jesteśmy w czasie końca tego, musimy poprawkę, aby być znacznie mniej aktywny, a także spożycie energii. Jest to ogromny błąd szczególnie profesjonalnych sportowców, które będzie koniec kariery sportowej, ale nadal zużywają się tak, jakby nadal pomimo wszystkich sportów. Mogliśmy po który zobacz poprzedni sportowców, które również wydatków i są naprawdę nadwagę, bo zmiany do ilości żywności, biorąc pod uwagę spożycie energii. Jest równie konieczne użycie niniejszego rozporządzenia podczas urlopu.

Dokładnie tak, jak zwykle przerwa

Konstruowanie długość wypoczynek w swoich strategiach kształcenia. Ogólnie jest zapewnienie sportowców po kulminacyjnym okresu, na przykład. Po mistrzostwach świata. Sprawności fizycznej, niemniej jednak jej gimnastycy powinien nie pamiętam. Wraz z ceł dodatkowo nadal prowadzą zajęcia sportowe, choć nie z taką intensywność i ilości, takich jak najlepszych sportowców, jeszcze też to wstrzymać ich korzystne. Takie Top dla plebsu można latem, kiedy stara się osiągnąć znacznie lepsze typu porównaniu w niskich temperaturach.

Odpocznij a twoje wyniki się zwiększą

Wielu profesjonalnych sportowców, a także kulturystów, wśród nich potwierdza, że po najlepszych odpoczynku, wydajność może zwiększyć jeszcze bardziej. Jeśli jest to całkowicie darmowy cykl jest zaplanowany, nie trzeba niepokoić się o intensywny spadek tkanki mięśniowej i siły, w ciągu dwóch tygodni do nawet muszą się męczyć z praktycznie każdego rodzaju straty. Po tygodni zamiennych czasie nadal nie znacznie zmniejszyć wydajność, a także masy mięśniowej. Który jest dlaczego jest tak istotne, do naśladowania tych cykli, i to znacznie lepiej złamać szkolenia podczas lekkiego urazu, a także na kilka tygodni, w porównaniu do via dyskomfort do praktyki i utworzyć znaczne szkody, który jest następnie zmuszony czas spośród jak wiele miesięcy i zupełnie niepotrzebne. Po wraca do pracy, mięśniowej masy szybciej dostaje po raz kolejny, ponieważ organizm odpowiada na zmiany.

Uwierzyć, nawet na limity czasu przez cały rok. Jeśli ćwiczysz w klubie zdrowia jak również, jak pójdziesz po niektórych działalności cardio, niech ciało 2 dni w tygodniu. Ciało jest odbierana wspierać rozwój tkanki mięśniowej, a także być może nawet topnienia tłuszczu ciała od tkanki mięśniowej masy jest najbardziej skuteczne grzejnik tłuszczu. To jest weryfikowana, że moment się jest tak ważne, jak wykonywać i nierozerwalnie są ze sobą. Ponadto, okresy, a także przerw, nawet stagnacji rozwiązuje włączonego efektywności sportowców, ponieważ również poprawa występuje w cyklach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *